حمایت آقای گل تاریخ لیگ برتر از تصمیم هری کین

حمایت آقای گل تاریخ لیگ برتر از تصمیم هری کین

پایگاه خبری فوتبالی- بهترین گلزن تاریخ انگلیس فصل جدیدی را در دوران حرفه ای خود آغاز کرد و رکورد گل های شیرر در لیگ برتر را دست نخورده باقی گذاشت.آلن شیرر از تصمیم هری کین برای ترک تاتنهام به بایرن مونیخ حمایت کرد و گفت که کاپیتان تیم ملی انگلیس "لایق موفقیت" است. کین  که پس از شیرر در لیست بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر در رده دوم قرار دارد -صبح شنبه گذشته با 86 میلیون پوند به بایرن پیوست. و در حالی که شکست 3-0 قهرمان بوندسلیگا مقابل RB لایپزیگ در سوپرکاپ آلمان شنبه شب - جایی که کین اولین بازی خود را از روی نیمکت انجام داد - به این معنی است که این بازیکن 30 ساله هنوز هیچ جامی در دوران حرفه ای خود نبرده است. 

به گزارش فوتبالی، غول های باواریایی در هر یک از 11 فصل گذشته قهرمان آلمان شده اند و شیرر دوست دارد کین طعم چنین افتخاری را بچشد. او به رادیو 5 لایو بی بی سی گفت: «او شایسته موفقیت است ، چه کسی می‌داند، او می‌تواند دو یا سه سال را در آنجا سپری کند و بازگردد تا رکورد گل‌های لیگ برتر را شکست دهد. کین در حالی که یک سال از قراردادش با تاتنهام باقی مانده بود  اکنون به یک باشگاه فوتبال پر افتخار با شانس واقعاً بسیار خوبی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نقل مکان کرده است. او به آنجا رفته تا زیر نظر یک مربی بسیار باهوش در توماس توخل کار کند و در کنار چند بازیکن عالی بازی کند.»

این در حالی که است که کین در هفته اول بوندس لیگا در ترکیب باواریایی ها درخشان ظاهر شد و یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کرد تا شروعی رویایی را در بوندس لیگا تجربه کند.

1009