گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا در راه لیگ قطر

گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا در راه لیگ قطر

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا امیدوار است که از طریق انتقال یکی از بازیکنان سابقش بتواند درامدزایی کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در سال 2017 از پول فروش نیمار استفاده کرد و هزینه سنگینی برای خریدهایی نظیر دمبله و کوتینیو داشت. در حقیقت بازیکن برزیلی بهترین بازیکن لیگ انگلیس تا آن زمان بود و بارسلونا حاضر شد تا برای خرید او مجموعا 142 میلیون پوند بپردازد.

کوتینیو بعد از سال 2017 به شدت افت کرد و با وجود آن که در تیم های مختلف نظیر بایرن مونیخ، استون ویلا یا خود بارسلونا گاهی بازیهای خوبی انجام می داد، اما اغلب ناکام و توان  بدهد. او با مصدومیت های مختلفی مواجه شد تا به یکی از خریدهای شکست خورده بارسلونا تبدیل شود.  کوتینیو زمانی داغ بر دل هواداران بارسلونا گذشت که در شب شکست هشت بر دو کاتالان ها مقابل بایرن مونیخ، دو گل زد و یک پاس گل داد تا یکی از تلخ ترین شب های تاریخ بارسلونا رقم بخورد.

استون ویلا در زمستان 2022 ، کوتینیو را به صورت قرضی به خدمت گرفت و در تابستان 2022 با پرداخت هفده میلیون پوند، قرارداد این بازیکن را به حالت قطعی در آورد. 

کوتینیو حالا در استون ویلا هم شرایط خوبی ندارد و این باشگاه به دنبال فروش اوست.  این بازیکن از لیگ قطر پیشنهاد دریافت کرده است و به نظر می رسد که در سن 31 سالگی در آستانه مهاجرت به خاور میانه قرار دارد. در حقیقت بارسا هنوز نیمی از حق انتقال کوتینیو را در اختیار دارد و به شدت به درآمدزایی از این بازیکن امیدوار است. به طور مثال اگر قطری ها برای خرید کوتینیو 20 میلیون  پوند بپردازند، نیمی از این مبلغ به حساب بارسلونا می رود.

4125