ترکیبی که نکونام برای استقلال چید؛ با ثبات، شش امتیاز ذخیره شد

ترکیبی که نکونام برای استقلال چید؛ با ثبات، شش امتیاز ذخیره شد

پایگاه خبری فوتبالی – استقلال برای بازی با ملوان بندر انزلی با ترکیبی به زمین رفت که برای هواداران این تیم کاملا آشنا بود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی استقلال در حالی که پیش و حتی پس از شروع فصل، از روند نقل و انتقالات استقلال، خودش را ناراضی نشان می داد حالا با همین بازیکنان هم امتیاز با سپاهان و پرسپولیس و جزو سه تیم شش امتیازی لیگ برتر است.

نکونام بارها و به روش‌های متفاوتی این نارضایتی را بروز داده است اما اتفاقی که در بازی با ملوان از هفته دوم لیگ برتر رخ داد بسیار جالب و البته بودار بود. جواد نکونام تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، جعفر سلمانی و امیرارسلان مطهری به مقابله با ملوان فرستاد. 

اگر دقت کنید می‌بینید که همه بازیکنانی که در ترکیب اولیه استقلال مقابل ملوان به زمین رفتند بازیکنانی بودند که فصل قبل هم در این باشگاه حضور داشتند و این نشان داد که نکونام تیمی که ثبات داشته و حفظ شده را به زمین فرستاد. در جریان بازی هم نکونام 4 تعویض انجام داد که فقط دو بازیکن جدید این تیم یعنی ایمان سلیمی و مهرداد محمدی به زمین رفتند.

البته نکونام در بازی اول مقابل صنعت نفت آبادان هم فقط از یک بازیکن جدید به نام آرمین سهرابیان در ترکیب اصلی بهره برده بود که او هم به دلیل مصدومیت بازی با ملوان را از دست داد. 

برخی موانع قانونی هم بر سر بازیِ بازیکنان جدیدِ استقلال وجود داشت که در بازی با ملوان رفع شده بود و نکونام می‌توانست از آنها استفاده کند. اما مشخص نیست چرا سرمربی استقلال مثلا مهرداد محمدی را این قدر دیر به زمین فرستاد. حالا استقلال با همان ثبات، شش امتیاز گرفته است!

1359