جیمی کرگر: کاسمیرو ارزشش را نداشت!

جیمی کرگر: کاسمیرو ارزشش را نداشت!

پایگاه خبری فوتبالی – جیمی کرگر باور دارد که منچستر یونایتد از اینکه برای بعد دفاعی تیم خود، راه حلی طولانی مدت تری پیدا نکرده است، پشیمان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از داغ ترین اخبار نقل و انتقالاتی این تابستان مربوط به قیمت‌های نجومی مشخص شده برای بازیکنان پست شماره 6 بوده است. منچستر یونایتد با جذب کاسمیرو، ستاره سابق رئال مادرید، در تابستان گذشته و با مبلغ 60 میلیون پوند، در این مسیر پیشتاز بود.

با این حال، جیمی کرگر اعتقاد دارد که خرید عجولانه اریک تن هاگ پس از تلاش ناموفق یونایتد برای جذب فرنکی دی یونگ از بارسلونا، ممکن است حالا که نمونه‌های تازه تر بازیکنان در این پست نیازمند صرف هزینه‌های هنگفتی است، می‌تواند به منچستر یونایتد آسیب برساند.

کرگر در مقاله ای برای تلگراف، در اینباره نوشت:" کایسدو و رایس، نمونه‌هایی از آینده نگری هستند. حالا آن‌ها در 6-7 سال آینده می‌توانند پول زیادی را ذخیره کنند و این بازیکنان نیز نقش خود را به خوبی ایفا خواهند کرد. من هیچوقت باور نداشتم که کاسمیرو ارزش پول پرداخت شده را داشته باشد، هرچند شکی نیست که او بازیکنی در سطح جهانی است اما او در نقطه ای از دوران حرفه ای خود قرار دارد که نمی‌تواند کاملا هزینه ای که برایش صرف شد را جبران کند. او خرید عجولانه ای بود که یک سال پیش انجام شد؛ یک ستاره که دیگر جوان نیست و با مبلغی سنگین و حقوقی عظیم برای آرام کردن هواداران خشمگین یونایتد، جذب شد؛ بدون در نظر گرفتن این موضوع که دوباره دو سال بعد با مبلغی هنگفت باید جایگزینی برای او جذب شود."

2102