منصوریان؛ روانشناس غریب و مربی مغضوب در خوزستان!

منصوریان؛ روانشناس غریب و مربی مغضوب در خوزستان!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال خوستان در حالی که تنها دو هفته از لیگ برتر را پشت سر گذاشته با موضعگیری و اعتراض هواداران مواجه شده است.

 به گزارش فوتبالی ، هواداران فولاد خوزستان در اولین بازی خانگی فصل خود به انتقاد و شعار علیه منصوریان پرداختند. همزمان با روز بد فولاد در دربی خوزستان، هواداران صنعت نفت  هم با تماشاگران رقیب هم صدا شدند و علیه منصوریان شعار دادند. این مسائل باعث شد منصوریان در نشست خبری 15 دقیقه‌ای خود از تماشاگران بازی ( فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان) انتقاد کند و تیمش را در ورزشگاه خانگی «غریب» بداند. دو جمله وی را مرور می‌کنیم؛ «در بازی‌های خانگی غریب هستیم و تیمم دچار بحران سکو شده است» و «در این ورزشگاه کار کردن صبر ایوب می‌خواهد».

در این میان منصوریان با یکی از لیدرهای حاضر در ورزشگاه هم درگیر شد و بعداً اعلام کرد که چشم در چشمش به او فحاشی شده است و از طریق قضایی و شکایت این مسئله را پیگیری خواهد کرد. با اینکه منصوریان خودش و تیمش را در بازی‌های خانگی غریب می‌داند اما اصل مشکل چیست؟

فصل گذشته جواد نکونام سرمربی وقت فولاد پیش از بازی با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به یک‌باره از هدایت تیمش استعفا کرد و این مسئله ناراحتی شدید هواداران این تیم را در پی داشت.

9989