گزینه ایده‌ال گواردیولا برای جانشینی دی‌بروینه مشخص شد

گزینه ایده‌ال گواردیولا برای جانشینی دی‌بروینه مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - منچسترسیتی در اولین هفته لیگ انگلیس یکی از بازیکنان کلیدی خود را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، کوین دی بروینه در بازی منچسترسیتی و برنلی دچار مصدومیت شد و در نیم فصل اول غایب خواهد بود و پیش بینی می شود که به علت عمل جراحی حداقل چهار ماه از میادین دور باشد.

منچسترسیتی می داند که به تقویت خط هافبکش نیاز دارد و در این شرایط پپ گواردیولا به خرید دنی اولمو محصول اکادمی بارسلونا و هافبک اسپانیایی لایپزیش علاقمند شده است. جیانلوکا دی مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی گزارش داده است که سیتی به شدت به دنبال خرید اولمو است اما نکته این جاست که این بازیکن پس از رفتن انکونکو به یکی از ستارگان اصلی تیم آلمانی تبدیل شده و لایپزیش حاضر به فروش او نیست. اولمو پس از تمدید قراردادش به پردرآمدترین بازیکن تیم لایپزیش تبدیل شده  و در حال حاضر لیدر تیمش به شمار می رود.

دی مارتزیو گزارش داده است که منچسترسیتی در صورت تمایل به خرید اولمو باید بین 80 تا 100 میلیون یورو بپردازد هر چند که اگر یک سال منتظر بمانند، رقم فسخ قرارداد این بازیکن در تابستان اینده به 55 میلیون یورو خواهد رسید.

اولمو فصل را به بهترین شکل آغاز کرد و در سوپرجام آلمان مقابل بایرن مونیخ هت تریک کرد. سیتی حالا باید تصمیم بگیرد که آیا حاضر است که برای جانشینی دی بروینه چنین هزینه سنگینی انجام بدهد یا نه.

4125