تیم خطرناک این فصل لیگ برتر از نگاه فرگوسن

تیم خطرناک این فصل لیگ برتر از نگاه فرگوسن

پایگاه خبری فوتبالی - سرالکس فرگوسن اسطوره منچستریونایتد از استون ویلا به عنوان تیم خطرناک فصل جدید لیگ برتر انگلیس نام برد. 

به گزارش فوتبالی، استون ویلا در فصل گذشته زیر نظر استیون جرارد، اصلاً اوضاع و احوال خوبی نداشت، اما بعد از اینکه اونای امری، سکان هدایت این تیم را قبول کرد، آن ها متحول شدند و حتی توانستند جواز حضور در رقابت های اروپایی را کسب کنند. استون ویلا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی موسی دیابی از بایر لورکوزن، یوری تیلمانس از لسترسیتی و پائو تورس را از ویارئال به خدمت گرفتند تا ترکیبی قدرتمند برای فصل جدید درست کنند. حالا آن ها در اولین بازی فصل مقابل نیوکاسل با نتیجه پنج بر یک شکست خوردند که همین موضوع باعث سورپرایز شدن سر الکس نیز شده است.

فرگوسن به NBC Sports گفت: "من بازی استون ویلا و نیوکاسل را تماشا کردم و نمی توانم نتیجه را باور کنم. صادقانه، استون ویلا واقعا فوتبال خوبی بازی کرد، اما گل های بسیار بدی خوردند. کار سرمربی نیوکاسل بسیار فوق العاده بوده و مطمئنم که تیم های بزرگ کار سختی برای شکست دادن این تیم در فصل جدید دارند، اما این بازی، یکی از حوادث عجیب فوتبال بود. می دانم که استون ویلا در طول فصل بهتر خواهد شد."

4416