اولین مصاحبه کپا بعد از پیوستن به رئال مادرید

اولین مصاحبه کپا بعد از پیوستن به رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کپا آریزابالاگا دروازه بان جدید رئال مادرید می خواهد قرارداد قرضی خودش را دائمی کند و برای سالیان طولانی در سانتیاگو برنابئو توپ بزند.

به گزارش فوتبالی، بعد از مصدومیت وحشتناک تیبو کورتوا و از دست دادن فصل، رئال مادرید برای جذب یک دروازه بان جدید وارد بازار شد و توانست کپا آریزابالاگا را به صورت قرضی از چلسی به خدمت بگیرد. 

کپا آریزابالاگا در مراسم معارفه اش گفت: "سلام و تشکر از تمام کسانی که باعث شدند تا این انتقال انجام شود. امروز یکی از مهم ترین و خاص ترین روزهای من در فوتبال است. من خیلی مفتخرم که بخشی از این تیم رئال مادرید هستم و می خواهم این چالش را با شور و اشتیاق فراوان بپذیرم. تمام تلاشم را خواهم کرد. امیدوارم بتوانیم عناوین زیادی برنده شویم و به جام های رئال مادرید در کابینت این باشگاه اضافه کنیم. ممنون از همه شما و زنده باد مادرید."

"امروز اولین روز من به عنوان بازیکن قرضی در رئال مادرید است و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. تمام تلاشم را خواهم کرد تا این قرارداد قرضی را به دائمی تبدیل کنم. وقتی پیشنهاد رئال به دستم رسید، دیگر به پیشنهادات دیگر تیم ها توجه نکردم."

4416