محرومیت داوران بازی منچستر یونایتد و ولورهمپتون پس از اشتباه بزرگشان

محرومیت داوران بازی منچستر یونایتد و ولورهمپتون پس از اشتباه بزرگشان

پایگاه خبری فوتبالی – سیمون هوپر، داور اصلی و هر دو داور اتاق VAR در بازی دیشب منچستر یونایتد مقابل ولورهمپتون که با برد 1-0 منچستر یونایتد همراه بود، از بازی های هفته بعد لیگ جزیره محروم شدند.

به گزارش فوتبالی، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، این موضوع را فاش کرد که جان ماس، مدیر ارشد داوران لیگ جزیره به دلیل نادیده گرفته شدن یک پنالتی واضح برای تیم او در وقت‌های تلف شده و در صحنه برخورد آندره اونانا با ساسا کالادزیچ، از او عذرخواهی کرده است. هوپر واکنشی به این برخورد نداشت و مایکل سالیسبری، داور ویدیویی نیز این صحنه را خطا تشخیص نداد و در عوض اونیل که از تصمیم داور شوکه شده بود، به دلیل واکنشش از داور کارت زرد گرفت.

همچنین هاوارد وب، رئیس اتحادیه داوران فوتبال انگلستان نیز که خواستار سطح بالاتری از مسئولیت پذیری و ساختاری شفاف تر بوده است، پس از بازی برای عذرخواهی از تیم ولورهمپتون، با آن‌ها در ارتباط بوده است. هوپر، سالسیبری و ریچارد وست، کمک داور ویدیویی، هیچ کدام برای بازی‌های هفته دوم لیگ جزیره انتخاب نشده اند.

اونیل پس از باخت مقابل منچستر یونایتد که با موقعیت‌های زیادی برای ولورهمپتون نیز همراه بود، درباره این صحنه گفت که فکر می‌کرده است اونانا می‌خواهد سر کالادزیچ را از تنش جدا کند، او همچنین گفت:" برای کار جان ماس احترام قائلم که برای توضیح به من پا پیش گذاشت. او گفت که همه چیز واضح و مشخص بوده است و باور نمی‌کند که داور این صحنه را پنالتی اعلام نکرده و VAR  هم دخالت نکرده است. راستش این حتی حال مرا بدتر کرد زیرا وقتی می‌فهمید حق با شما بوده و با دست خالی بازی را ترک می‌کنید حس بدتری پیدا می‌کنید."

2102