هم‌تیمی رونالدو، گزینه جدید بارسلونا در خط حمله

هم‌تیمی رونالدو، گزینه جدید بارسلونا در خط حمله

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به دنبال تقویت ترکیبش است و اولویت ژاوی روی خرید در پست دفاع راست است اما به نظر می رسد که سرمربی بارسا به دنبال خرید بازیکنی هجومی است چرا که با رفتن دمبله تصور می کند که تیمش در خط حمله به تقویت نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا به خرید نیمار و برناردو سیلوا فکر کرد و گزینه ژائو فلیکس هم همچنان روی میز است. در روزهای اخیر تالیسکا مهاجم النصر به بارسلونا پیشنهاد شده است. این بازیکن بسیار تکنیکی در ماه های اخیر زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله بوده است و حالا به گفته اسپورت کاتالونیا، وکلایش با بارسلونا تماس گرفته اند و این بازیکن را به کاتالان ها پیشنهاد داده اند.

تالیسکا با درخشش در بنفیکا نامش را سر زبان ها انداخت. او در لیگ های ترکیه و چین نیز بازی کرده است و حالا در النصر حضور دارد و دستمزدی نجومی دریافت می کند اما حاضر است تا با دستمزدی بسیار کمتر راهی بارسلونا شود چرا که با حضور در تیم کاتالان، نامش را به گوش دنیا خواهد رساند. 

مهاجم 29 ساله برزیلی با حضور ستارگانی نظیر مانه و رونالدو تصور می کند که نقش کمرنگ تری در النصر دارد و به همین خاطر احتمال جدایی را رد نمی کند اما مشخص نیست که آیا ژاوی با خرید این بازیکن موافقت می کند یا نه 

4125