کلید پیروزی منچستریونایتد در برابر ولورهمپتون از نگاه واران

کلید پیروزی منچستریونایتد در برابر ولورهمپتون از نگاه واران

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل واران ستاره فرانسوی منچستریونایتد می گوید که روحیه تیمی، کلید موفقیت شیاطین سرخ در دیدار برابر ولورهمپتون بود. 

به گزارش فوتبالی، دوشنبه شب از چهارچوب هفته نخست لیگ برتر انگلیس، تیم های منچستریونایتد و ولورهمپتون در استادیوم الدترافورد مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت، شیاطین سرخ با ضربه سر رافائل واران در دقیقه 76، موفق به کسب 3 امتیاز شدند. 

به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، واران پس از پایان بازی گفت: "خیلی خوشحالم. بازی سختی مقابل تیمی منسجم بود. سه امتیاز و کلین شیت، به نظرم یک شروع فوق العاده برای فصل جدید بود. روحیه تیمی یونایتد خیلی خوب است، اما ما می خواهیم بهتر شویم. می خواهیم سرسخت تر باشیم تا کمتر کسی بتواند ما را شکست دهد. باید در زمین با یک دیگر هماهنگ باشیم و هجومی بازی کنیم. عملکرد ما در این بازی خیلی خوب بود. البته می توانیم روی کنترل توپ، بهتر شویم و با آرامش بیشتری کار کنیم."

"اولین بازی اونانا؟ به نظرم کارش را به نحو احسن انجام داد. به کمی زمان بیشتر نیاز داریم تا بتوانیم به حداکثر ارتباط در زمین دست پیدا کنیم. مطمئنم که اونانا در این فصل به ما کمک زیادی خواهد کرد، چون او یک دروازه بان بسیار قابل اعتماد است."

4416