پاکو این‌بار مسی پرسپولیس را مهار خواهد کرد؟!

پاکو این‌بار مسی پرسپولیس را مهار خواهد کرد؟!

پایگاه خبری فوتبالی - در نشست خبری پیش از بازی آخرین دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پاکو خمز برای توصیف مهدی ترابی، وی را به لیونل مسی تشبیه کرد!

به گزارش فوتبالی، نشست خبری قبل از بازی آخرین دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس در فصل گذشته یک نکته جالب داشت و آن اینکه پای لیونل مسی هم به صحبت‌های پاکو خمز راجع به تیم پرسپولیس باز شد!

جایی که سرمربی تراکتور در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای برای مهار مهدی ترابی که آن‌روزها برای تیمش می‌درخشید و لئاندرو پریرا مهاجم تازه جذب شده آن مقطع سرخ‌های پایتخت دارد، دست به توصیف جالبی زد.

خمز در پاسخ به این پرسش چنین پاسخ داد که خیلی‌ها در این سال‌ها تلاش کرده‌اند که لیونل مسی را مهار کنند ولی انجام این کار باتوجه به خلاقیت خدادادی وی موفقیت آمیز نبوده است. پاکو مدعی بود هیچ وقت بازیکنی را مهار مستقیم بازیکن خاصی نخواهد کرد و با آنالیز بازیکنان حریف تلاش می‌کند تا به صورت تیمی چنین بازیکنی را کنترل کند.

ترابی که در بازی گذشته دو تیم موفق شد یکی از گل‌های شاگردان گل‌محمدی را به ثمر برساند، باید دید در بازی این هفته چه عملکردی خواهد داشت.

1997