فدراسیون ایتالیا جانشین مانچینی را انتخاب کرد اما یک مشکل وجود دارد!

فدراسیون ایتالیا جانشین مانچینی را انتخاب کرد اما یک مشکل وجود دارد!

پایگاه خبری فوتبالی - استعفای ناگهانی و غیرمنتظره روبرتو مانچینی از تیم ملی ایتالیا باعث شده تا آتزوری ها سخت به دنبال جایگزین برای او باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا باید دو هفته دیگر اردوی خود برای مسابقات راهیابی به یورو مقابل مقدونیه و اوکراین را آغاز کند و آنها باید هر چه زودتر سرمربی جدیدشان را مشخص کنند. 

فدراسیون فوتبال ایتالیا سعی کرده که لوچانو اسپالتی را به عنوان ناجی خود استخدام کند. سرمربی سابق ناپولی، فصل گذشته قهرمان لیگ ایتالیا شد و یک اسکودتوی تاریخی را کسب کرد تا این تیم برای اولین بار پس از دوران مارادونا به قهرمانی ایتالیا برسد و تیمش هم با سبک 3-3-4 بسیار زیبا بازی می کرد. فدراسیون فوتبال ایتالیا اعتقاد دارد که اسپالتی بهترین گزینه برای جانشینی  مانچینی خواهد بود.

اسپالتی پس از 30 سال مربیگری و در سن 64 سالگی گفته بود که دوست دارد سرمربی تیم ملی ایتالیا شود. او در یک سال اخیر سخت در ناپولی کار می کرد و حتی شب ها روی مبل دفترش می خوابید اما در تیم ملی ایتالیا این فرصت را خواهد داشت تا بیشتر استراحت کند و در کنار خانواده اش باشد. از طرفی کمپ تیم ملی ایتالیا هم فقط یک ساعت تا منزلش فاصله دارد.

اما در حال حاضر بندی وجود دارد که حضور اسپالتی در تیم ملی ایتالیا را مشکل می کند. در قرارداد ناپولی با اسپالتی بندی وجود دارد که هر تیمی که بخواهد این مربی را تا سال 2024 استخدام کند، باید حدود سه میلیون یورو غرامت بپردازد. ناپولی این بند را برای این در قرارداد اسپالتی قرار داده تا جلوی حضورش در تیم های رقیب را بگیرد اما با توجه به این که تیم ملی ایتالیا رقیب ناپولی نیست، شرایط کمی متفاوت است. در حقیقت فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است که ناپولی بی خیال این سه میلیون یورو شود و به نجات تیم ملی ایتالیا بیاید. اگر اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا نشود، کونته گزینه بعدی خواهد بود.

4125