بیرانوند خطاب به دروازه‌بان استقلال: ای کاش به پرسپولیس می‌آمدی!

بیرانوند خطاب به دروازه‌بان استقلال: ای کاش به پرسپولیس می‌آمدی!

پایگاه خبری فوتبالی-بیرانوند قصد پرسپولیسی کردن محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان فعلی استقلال را در سر داشته است. 

به گزارش فوتبالی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که در تابستان جاری خودش به تنهایی کم حاشیه نداشت و حسابی هواداران پرسپولیس را سردرگم کرده بود و مدیران این باشگاه را در منگنه طرفداران قرار داده بود و به خاطر مشکلات قراردادی قصد جدایی از اردوگاه قرمزها را داشت و به راحتی می‌خواست یاغی شود و بعد از مهدی هاشمی‌نسب به یکی از جنجالی‌ترین خریدهای باشگاه استقلال بدل شود بعد از کلی بگو مگو و رفت و آمد از تصمیم خود منصرف شد و با اینکه قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده بود با پا در میانی چندین بازیکن از جمله وحید امیری، قرارداد جدیدی را با رضا درویش به ثبت رساند تا باز هم پیراهن قرمزها را بر تن کند. 

بیرانوند که بعد از جدال پرسپولیس با آلومینیوم در هفته نخست لیگ بیست‌وسوم صحبت‌هایی را مبنی بر عدم حضور تماشاگران‌شان در ورزشگاه آزادی مطرح کرد امروز به کمیته انضباطی فراخوانده شد تا پاسخگوی صحبت‌های خود باشد. بیرانوند در پایان این جلسه، در گفت و گویی با خبرنگاران از اقدام ویژه‌اش در رابطه با پرسپولیسی کردن دروازه‌بان فعلی استقلال پرده برداری برداشت! 

محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان تیم ملی زیر ۲۳ سال و فصل قبل باشگاه هوادار که در این تیم نمایش ایده‌آلی داشت و در پنجره نقل‌وانتقالاتی مورد توجه چندین باشگاه بزرگ از جمله استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بود در نهایت با پافشاری جواد نکونام و البته به توافق رسیدن مدیران باشگاه استقلال و باشگاه هوادار مبنی بر پول رضایت‌نامه‌اش استقلالی شد تا به نوعی رقیب اصلی سیدحسین حسینی در قاب دروازه آبی‌پوشان برای فصل جاری باشد. 

خالدآبادی که تا پیش از اینکه عکس یادگاریش با پیراهن استقلال به بیرون بیاید هر روز به یکی از دو تیم سرخابی لینک می‌شد حالا علیرضا بیرانوند، در مورد پیشنهاد ویژه‌اش در رابطه با پرسپولیسی شدن او صحبت‌هایی را مطرح کرده است.

علی بیرو که به خاطر حواشی‌ که در فصل گذشته داشت به یکی از منفورترین چهره‌های پرسپولیسی در نزد هواداران استقلال بدل شده اذعان داشته برای اینکه خالدآبادی را پرسپولیسی کند سنگ تمام گذاشته و به او خاطرنشان کرده که اگر پرسپولیسی شود به او کمک شایانی خواهد کرد تا بدرخشد اما حالا که او از استقلال سر درآورده مستقیماً به او گفته که "ای کاش به پرسپولیس می‌آمدی" 

9098