چهره بامزه کین وقتی قادر به آلمانی صحبت کردن نبود

چهره بامزه کین وقتی قادر به آلمانی صحبت کردن نبود

پایگاه خبری فوتبالی – در بازی شب گذشته بایرن مونیخ مقابل لایپزیگ، کین در اولین بازی خود برای تیم آلمانی انجام می‌داد و هنگامی که قصد داشت برای اعتراض به داور در صحنه پنالتی به هم تیمی‌هایش ملحق شود، متوجه شد که زبان آلمانی را بلد نیست و صحنه ای جالب را رقم زد.

به گزارش فوتبالی، کین تنها چند ساعت پس از تکمیل انتقالش به غول آلمانی، اولین بازی اش را برای این تیم به انجام رساند و در بازی سوپرکاپ آلمان مقابل لایپزیگ، در نیمه دوم به میدان آمد.

هنگامی که بایرن مونیخ در تلاش برای بازگشت به بازی بود، داور خطای پنالتی را به نفع لایپزیگ اعلام کرد و کین و هم تیمی‌های جدیدش درباره این تصمیم داور به او اعتراض می‌کردند اما پس از رسیدن به داور چهره کین که متوجه صحبت‌های آن‌ها به زبان آلمانی نمی‌شد با نمک بود.

یکی از طرفداران در توییتر و در اینباره نوشته بود:" کین رفت تا به داور به دلیل اعلام پنالتی اعتراض کند اما متوجه شد که نمی‌تواند آلمانی صحبت کند."
 دیگری نوشت:" چهره من وقتی وسط یک مکالمه به زمان آلمانی حضور پیدا می‌کنم، دقیقا همین شکلی است."

نفر سومی نوشت:" امیدوارم که دولینگو (نرم افزار آموزش زبان) را روی گوشی اش داشته باشد." 

جدا از این صحنه جالب، کین آغاز ایده آلی با بایرن مونیخ نداشت و باید کمی بیشتر برای رسیدن به اولین جام دوران فوتبالی اش، صبر کند و البته برای یاد گرفتن زبان آلمانی تلاش کند.

2102