صحبت‌های آرتتا پس از پیروزی خفیف آرسنال

صحبت‌های آرتتا پس از پیروزی خفیف آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی - میکل آرتتا سرمربی اسپانیایی آرسنال در مجموع از عملکرد شاگردانش در بازی با ناتینگهام فارست رضایت دارد.

به گزارش فوتبالی، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس، عصر روز شنبه در ورزشگاه امارات میزبان ناتینگهام فارست بود که در نهایت توانست با گل های ادی انکتیا و بوکایو ساکا به پیروزی دو بر یک دست پیدا کند. البته یورین تیمبر خرید تابستانی توپچی ها نیز در این بازی مصدوم شد.

به نقل از سایت میرر، آرتتا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "انتظار چنین بازی سختی را داشتیم و البته سیستم جدیدی امتحان کردیم، چون نیاز به بازیکنی داشتیم که با حضور در خط هافبک به حمله و دفاع ما کمک کند و باعث روان تر شدن بازی تیم شود. همچنین سعی کردیم فضاهای خالی را اشغال کنیم تا بتوانیم بهتر مقابل حریف بایستیم. به نظرم همه چیز خیلی خوب بود. وظیفه من این است که مشکلات بزرگی برای حریف به وجود آورم و همچنین بهترین تیم را راهی میدان کنم تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم و برنده شویم."

"گل بدی خوردیم. می توانستیم در آن صحنه بهتر دفاع کنیم، اما در نهایت پیروز شدیم و مهم ترین نکته همین است. مطمئن هستم که بازی به بازی بهتر خواهیم شد و ناهماهنگی بازیکنان، مشکل بزرگی نیست."

4416