چلسی باز هم رکوردشکنی می‌کند: 115 میلیون پوند برای کایسدو

چلسی باز هم رکوردشکنی می‌کند: 115 میلیون پوند برای کایسدو

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی پس از توافق با برایتون برای جذب مویسس کایسدو با 115 میلیون پوند، قصد دارد بار دیگر، رکورد نقل و انتقالات لیگ جزیره را جا به جا کند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول پس از توافق با برایتون بر سر مبلغ 111 میلیون پوند، آماده خوشامد گویی به این ستاره اکوادوری بود اما حالا این داستان یک تغییر بزرگ داشته است.

یورگن کلوپ یکی از بزرگ‌ترین تحسین کنندگان این بازیکن 21 ساله به شمار می‌رود و می‌خواهد تا پس از جدایی هندرسون و فابینیو در این تابستان، گزینه‌های خط هافبک خود را تقویت کند اما ترجیح کایسدو همیشه نقل مکان به استمفورد بریج بوده است و برای تحقق این موضوع، پیشنهاد تیم لیورپول را رد کرد. با توجه به پیشنهاد لیورپول، همه چیز به چلسی بستگی داشت تا برای جذب او پیشنهادی جدید ارسال کند که حداقل با پیشنهاد لیورپول برابری کند.

این انتقال کایسدو را به گران ترین انتقال تاریخ لیگ جزیره تبدیل می‌کند. انزو فرناندز که با 105 میلیون پوند در ژانویه گذشته به چلسی پیوست، رکورد فعلی را در این زمینه ثبت کرده است.

کایسدو پیش‌تر بر سر جزئیات شخصی با چلسی به توافق رسیده است و به همین دلیل نیز آبی‌ها می‌توانند فردا از او در اولین بازی فصل شان در لیگ که اتفاقا مقابل لیورپول خواهد بود، رونمایی کنند.

2102