شروع خوب شاگردان آرتتا در لیگ برتر انگلیس

شروع خوب شاگردان آرتتا در لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و ناتینگهام فارست در ورزشگاه خانگی آرسنال یعنی ورزشگاه امارات شهر لندن به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، این بازی که با چند دقیقه ای تاخیر شروع شده بود، در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان آرتتا خاتمه یافت. در این بازی گل های آرسنال را ادوارد انکتیا در دقیقه 26 روی پاس دیدنی گابریل مارتینلی و بوکایو ساکا در دقیقه 32 روی پاس سالیبا به ثمر رساندند. تک گل ناتینگهام فارست هم در دقیقه 82 توسط تایوو آوونیی روی پاس آنتونی الانگا به ثمر رسید.

به این ترتیب اکنون شاگردان میکل آرتتا در اولین بازی خود در فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شدند هر سه امتیاز را بگیرند و شروع خوبی داشته باشند. آرسنالی ها در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر انگلیس تا یک قدمی قهرمانی پیش رفتند اما در هفته های پایانی قافیه را به منچستر سیتی باختند و در نهایت قهرمانی از دسترس آن ها خارج شد. باید دید که اوضاع در فصل جدید برای توپچی های لندن به چه شکل پیش خواهد رفت.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 2-1 ناتینگهام فارست

1471