با رمزگشایی سرمربی یونایی؛ هم طلسم شکسته شد و هم نتایج ایده‌آل در افتتاحیه،تکرار!

با رمزگشایی سرمربی یونایی؛ هم طلسم شکسته شد و هم نتایج ایده‌آل در افتتاحیه،تکرار!

پایگاه خبری فوتبالی- گل گهر سیرجان اولین گام خود در لیگ بیست‌وسوم را با هدایت سرمربی نام آشنای یونانی خود محکم برداشتند و با سه گل فولاد را ذوب کردند . 

به گزارش فوتبالی، گل گهر که از لیگ نوزدهم طعم حضور در مسابقات لیگ برتر را چشید و در طی فصول اخیر هدایتش بر عهده سرمربی فعلی تیم ملی یعنی امیر قلعه‌نویی بود حالا بعد از گذراندن فصل کابوس‌بار گذشته با سرمربی اصالتا یونانی خود اهداف بزرگی را دنبال می‌کند و با جذب نفراتی چون سامان فلاح، مهدی ممی‌زاده، حمید بوحمدان، محمدرضا اخباری نشان داده که سودای رقم زدن اتفاقات ویژه‌ای را در این فصل از مسابقات لیگ برتر در سر می‌پروراند. تیمی که با تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه، لیگ جاری را آغاز کرده است. 

رمزگشایی برای یک طلسم عجیب

گل گهری‌ها که برای اولین بار در ورزشگاه خانگی خود میزبان بانوان بودند به بهترین شکل ممکن از آن‌ها استقبال کردند و با خم کردن فولاد رضایت هواداران خود را جلب نمودند. سرمه‌ای‌پوشان که فصل قبل بعد از جدایی امیر قلعه‌نویی، سعید الهویی را بر روی نیمکت خود دیدند و با هدایت این سرمربی روزگار عجیب و غریبی را پشت سر گذاشتند و حتی نتوانستند رتبه پنجم خود را در جدول رده‌بندی حفظ کنند و در ۷ بازی پیاپی در لیگ برتر و جام حذفی به هیچ پیروزی دست نیافتند با توپ پر فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کردند و با کسب بردی پرگل و جذاب در برابر فولاد تحت هدایت علیمنصور خاطرات تلخ گذشته را تا حدودی به باد فراموشی سپردند. 

بازهم افتتاحیه رویایی برای تیم سیرجانی !

گل گهر که در بازب‌های افتتاحیه خود در ادوار لیگ برتر نتایج درخشانی را به دست آورده‌است در لیگ بیست‌وسوم هم سنت شکنی نکرد و به منوال فصول گذشته کار خود را با برتری پرگل آغاز کرد. 

تیم سیرجانی که در اولین بازی لیگ برتری خود با هدایت وینگو بگوویچ در برابر نساجی قرار گرفته و با نتیجه یک بر یک در برابر این تیم متوقف شد بعد از آن دیگر در بازی‌های ابتدایی خود در لیگ چیزی جز برد را تجربه نکرد؛ در لیگ بیستم سپاهان محرم نویدکیا را سه بر یک مغلوب کردند و در لیگ بیست‌ویکم و بیست‌ودوم تراکتور را با بردهای چهار بر یک و دو بر یک مغلوب کردند تا بدین شکل آغازی رویایی در بازی‌های نخستین خود در لیگ برتر داشته باشند.

برد در برابر فولاد یک حسن خوب دیگر برای شاگردان اوزونودیس را به همراه داشت؛ از آخرین برد گل گهری‌ها با اختلاف حداقل دو گل تقریباً ۵ ماه می‌گذشت؛ بردی که با هدایت امیر قلعه‌نویی و با نتیجه چهار بر صفر در برابر نفت مسجدسلیمان نگو‌ن‌بخت رقم خورد اتفاقی که حالا دوباره برای تیم سیرجانی رقم خورده و این تیم به برتری پرگل در برابر تیمی دیگر از استان خوزستان رسیده است.

گزارش از جواد حامدنیا / پایگاه خبری فوتبالی

9098