بر باد رفتن تلاش‌های چلسی با پیشنهاد 110 میلیون پوندی لیورپول

بر باد رفتن تلاش‌های چلسی با پیشنهاد 110 میلیون پوندی لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی – لیورپول با مورد قبول واقع شدن پیشنهاد 110 میلیون پوندی‌اش برای مویسس کایسدو توسط برایتون، تلاش‌های چند ماهه چلسی را بر باد داد.

به گزارش فوتبالی، چندین پیشنهاد چلسی برای این بازیکن 21 ساله که شامل پیشنهاد 80 میلیون پوندی هفته پیش آن‌ها می‌شود، توسط برایتون رد شده است. برایتون برای ستاره اکوادوری خود حداقل 100 میلیون پوند طلب کرده بود و اعتقاد داشت که هر تیمی که او را می‌خواد باید به همان اندازه 105 میلیون پوندی که آرسنال برای دکلان رایس پرداخت کرد، برای جذب کایسدو هزینه کند.

چلسی در این مدت از پرداخت این مبلغ امتماع کرده بود و روز چهارشنبه با ورود لیورپول به این رقابت خطر را احساس کرد. به نقل از اتلتیک، برایتون برای هافبک خود یک مزایده راه انداخت و فرصت ارسال پیشنهاد را تا نیمه شب تعیین کرد که روز پنجشنبه، لیورپول با پیشنهاد 110 میلیون پوندی، این مزایده را برنده شد. گفته می‌شود که آخرین پیشنهاد چلسی 100 میلیون پوند بوده است. کایسدو هنوز برای انتقال به لیورپول به توافق نرسیده است اما به نظر می‌رسد که توافقات شخصی مشکل خاصی به حساب نیاید و گفته می‌شود که لیورپول مقدمات انجام تست‌های پزشکی را در روز جمعه چیده است.

لیورپول که امسال با خرید مک آلیستر و سوبوسلای بر روی خط هافبک تیم خود تمرکز کرده است به نظر همچنان قصد دارد تقویت این ناحیه حیاتی را ادامه دهد.

در صورت اتمام این معامله، رکورد نقل و انتقالاتی تاریخ لیگ جزیره که به طرز معنا داری به واسطه انتقال انزو فرناندز در سال گذشته، در اختیار خود چلسی بود نیز شکسته خواهد شد.

2102