لیورپول در آستانه قاپیدن هدف چلسی

لیورپول در آستانه قاپیدن هدف چلسی

پایگاه خبری فوتبالی – تلاش‌های چند ماهه تیم چلسی برای جذب مویسس کایسدو در آستانه بر باد رفتن توسط لیورپول است.

به نقل از فوتبالی، هافبک جوان برایتون، در طول این تابستان، هدف اصلی پوچتینو برای تقویت خط هافبک تیم خود و جبران جای خالی بازیکنانی چون انگولو کانته، میسون مونت و متئو کواچیچ بوده است. چلسی پس از پیشنهاد 80 میلیون پوندی خود در هفته گذشته که همچنان از مبلغ درخواستی 100 میلیون پوندی برایتون کم‌تر است، به رسیدن به توافق با این تیم امیدوار بود. آبی‌های لندن امیدوار بودند که این انتقال را تا پیش از بازی ابتدایی فصل، که بر حسب اتفاق مقابل لیورپول هم خواهد بود، به اتمام برسانند، اما ناگهان با یک مشکل بزرگ روبرو شدند زیرا قرمزهای آنفیلد نیز که به شدت به دنبال تقویت کمربند میانی تیم خود هستند، برای جذب این هافبک اکوادوری دست به کار شده اند. گفته می‌شود که خود بازیکن همچنان انتقال به استمفورد بریج را ترجیح می‌دهد، اما چلسی حالا برای جلب رضابت برایتون، باید پیشنهاد خود را به اندازه پیشنهاد لیورپول افزایش دهد.

این دو تیم همچنین برای جذب رومئو لاویا، هافبک جوان ساوتهمپتون نیز باهم در حال رقابت هستند. یورگن کلوپ با توجه به جدایی هندرسون و فابینیو به جذب این ستاره 19 ساله علاقه مند است.

باید دید دو تیم بزرگ انگلیسی که برای تقویت خط هافبک دگرگون شده خود تلاش می‌کنند در این رقابت دو جانبه چه نتیجه کسب خواهند کرد.

2102