بارسلونا هنوز بیخیال ستاره پرتغالی منچسترسیتی نشده است

بارسلونا هنوز بیخیال ستاره پرتغالی منچسترسیتی نشده است

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در این تابستان به دنبال جذب برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچستر سیتی بوده است اما تاکنون موفقیتی در این راه به دست نیاورده است.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسید که آبی و اناری پوشان دیگر از جذب برناردو سیلوا نا امید شده اند و به طور کلی قید جذب این وینگر پرتغالی را زده اند اما به گفته موندو دپورتیوو، آبی و اناری پوشان هنوز از این که بتوانند برناردو سیلوا را جذب کنند، نا امید نیستند و به تلاش خود برای به خدمت گرفتن او ادامه خواهند داد.

البته باشگاه بارسلونا دو مشکل اساسی پیش روی خود برای جذب برناردو سیلوا دارد. مشکل اول این است که بارسلونا در حال حاضر در یک بحران مالی قرار دارد و اوضاع به شکلی نیست که بتواند خواسته های باشگاه منچسترسیتی را بر آورده کند. مشکل دوم هم این است که پپ گواردیولا پس از این که ایلکای گوندوغان و ریاض محرز را از دست داده است، دیگر نمی خواهد بازیکن دیگری از تیمش جدا شود و نمی خواهد برناردو سیلوا را از دست بدهد.

البته برناردو سیلوا از امضا کردن قرارداد جدید با منچستر سیتی فعلا خودداری کرده است و قرارداد او تا سال 2025 با سیتیزن ها اعتبار دارد. برناردو سیلوا در حال حاضر 28 سال سن دارد.

در این قضیه، گذشت زمان به ضرر باشگاه بارسلونا در این تابستان است چرا که با شروع شدن فصل جدید لیگ برتر انگلیس دیگر بعید است که برناردو سیلوا منچسترسیتی را ترک کند.

1470