دی ماریا و گل مهمی که مقابل یاران طارمی به ثمر رساند

دی ماریا و گل مهمی که مقابل یاران طارمی به ثمر رساند

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار فینال رقابت های سوپرکاپ پرتغال برگزار شد و در این بازی بنفیکا به مصاف تیم پورتو رفت و در نهایت در این بازی بنفیکایی ها موفق شدند با نتیجه دو بر صفر یاران مهدی طارمی را شکست دهند و قهرمان این دوره از رقابت های سوپرکاپ پرتغال شوند.

به گزارش فوتبالی، آنخل دی ماریا که در این تابستان پس از به پایان رسیدن قراردادش با یوونتوس به عنوان یک بازیکن آزاد راهی بنفیکای پرتغال شده است، عملکرد خوبی در این بازی داشت و موفق شد یک گل مهم هم به ثمر برساند.

این بازی تا دقیقه 61 با تساوی بدون گل در جریان بود تا این که آنخل دی ماریا موفق شد دروازه پورتو را باز کند و گل اول فینال را به ثمر برساند و بنفیکا را یک بر صفر جلو بیندازد. هفت دقیقه پس از این گل یعنی در دقیقه 68، گل دوم بنفیکا را به ثمر رساند و بنفیکایی ها با نتیجه دو بر صفر از پورتو جلو افتادند و در نهایت با همین نتیجه هم به پیروزی رسیدند و جام قهرمانی این دوره از رقابت های سوپر کاپ پرتغال را بالای سر بردند.

دی ماریا در بازگشت خود به بنفیکا نشان داده که هنوز هم آماده و روی فرم است و در بازی های مهم این چنینی گل اول بازی را می تواند به ثمر برساند.

تماشای گل دی ماریا به پورتو</span>

1470