زمان احتمالی اولین بازی مهاجم دانمارکی در منچستریونایتد

زمان احتمالی اولین بازی مهاجم دانمارکی در منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند آخرین خرید منچستریونایتد به علت مصدومیت، اولین هفته های لیگ انگلیس را از دست می دهد اما به نظر می رسد که زمان اولین بازی او توسط باشگاهش مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش 20 ساله دانمارکی با 85 میلیون یورو از آتالانتا راهی اولدترافورد شد که در بازی یونایتد و لانس در روز شنبه مورد معارفه قرار گرفت.  در حقیقت به محض آن که هویلوند وارد زمین شد، هواداران یونایتد با استقبالی گرم، این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند. 

هویلوند در اردوی پیش فصل در آتالانتا دچار مصدومیتی جزئی شد و هنوز آماده بازی کرد ننیست.  این بازیکن در حال حاضر در زمین تمرین کارینگتون به ریکاوری ادامه می دهد اما هواداران شیاطین سرخ خیلی دوست دارند که بدانند که  چه زمانی اولین بازی خود را خواهد داشت.

کادر پزشکی یونایتد تصور می کند که هویلوند در بازی یونایتد و آرسنال در روز 12 شهریور به میادین برگردد. اتلتیک گزارش داده است که انتظار می رود که این بازیکن در ورزشگاه امارات با آمادگی کامل حضور پیدا کند.

هویلوند که از بچگی طرفدار منچستریونایتد بوده، شنبه عصر بازی این تیم و لانس را از روی سکوها تماشا کرد که تیمش با گلهای رشفورد، آنتونی و کاسمیرو با نتیجه سه بر یک پیروز شد. 

4125