استعفای سرمربی سابق رئال مادرید از ولورهمپتون

استعفای سرمربی سابق رئال مادرید از ولورهمپتون

پایگاه خبری فوتبالی - جولن لوپتگی سرمربی سابق رئال مادرید به صورت توافقی از سمتش در باشگاه ولورهمپتون کنار کشید و حالا در فاصله چند روز مانده به شروع فصل جدید، گری اونیل، به عنوان سرمربی جدید این باشگاه انتخاب شد. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی قبل جولن لوپتگی و هر شش نفر اعضای کادرفنی اش رسماً اعلام کردند که به خاطر متفاوت بودن عقاید آن ها روی یک سری از مسائل خاص، قادر به همکاری با گرگ ها نیستند و به صورت مسالمت آمیز، قراردادشان را با این باشگاه فسخ کنند. این تصمیم چند هفته قبل گرفته شده بود و به همین خاطر به ولورهمپتون فرصت داد تا برای استخدام سرمربی جدید اقدام کند. 

به نقل از اسکای اسپورتس، مت هابس مدیر ورزشی گرگ ها راجع به رفتن لوپتگی گفت: "همه می دانستند که ما و کادرفنی لوپتگی روی یک سری از مسائل مهم، هم نظر نیستیم و طرفین به توافق رسیدند که نمی توانند فصل جدید را با همکاری هم آغاز کنند و به همین خاطر، لوپتگی و کادرفنی اش از این باشگاه رفتند. بعد از یک پیش فصل موفق، کار و تلاش و فراوان، جولن در بهترین وضعیت ممکن، باشگاه را ترک می کند و حالا جانشینش تمامی ابزار لازم برای به موفقیت رسیدن در فصل پیش رو را دارد."

4416