رسمی؛ هالند جدید به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ هالند جدید به منچستریونایتد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد رسما خرید راسموس هویلوند از آتالانتا را تایید کرد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 20 ساله  که روز سه شنبه در تست پزشکی منچستریونایتد حضور پیدا کرده بود، امروز رسما به شیاطین سرخ ملحق شد. یونایتد برای خرید این بازیکن 10+85 میلیون یورو می پردازد. هویلوند قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را امضا خواهد کرد. 

هویلوند در مورد این انتقال گفت :" هنوز در شروع دوران فوتبالم هستم اما می دانم که برای این گام آماده هستم و می خواهم در کنار بازیکنانی در کلاس جهانی بازی کنم. وقتی با مربی صحبت کردم، می دانستم که جو خوبی برای پیشرفت من وجود دارد. می خواهم از فرصت کار با یکی از بهترین مربیان دنیا به بهترین شکل استفاده کنم. تحت راهنمایی و حمایت او، می دانم که با هم می توانیم به چیزهای جدیدی در کنار هم تیمی هایم در این باشگاه خاص دست پیدا کنیم."

یونایتد به گزینه های دیگری نظیر کولو موانی از فرانکفورت و محمد قدو.س از آژاکس نیز فکر می کرد اما در نهایت هویلوند را به خدمت گرفتند. این مهاجم دانمارکی که لقب "هالند جدید" را دارد، سال گذشته از اشتورم گراتز در اتریش به آتالانتا در ایتالیا ملحق شده بود و در 31 بازی در لیگ ایتالیا هشت گل و دو پاس گل به جای گذاشته بود. بازیکن دانمارکی در مرحله راهیابی به یورو در تیم ملی کشورش در ماه مارس، دو گل به ثمر رسانده بود و سومین خرید فصل شیاطین سرخ پس از میسون مونت و آندره اونانا به شمار می رود.

4125