ستاره 100 میلیونی خواهان پیوستن به چلسی

ستاره 100 میلیونی خواهان پیوستن به چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - مویزس کایسیدو ستاره اکوادوری برایتون در مراسم بهترین های فصل این باشگاه اذعان کرد که نمی خواهد فصل آینده در این باشگاه بماند. 

به گزارش فوتبالی، یک ماهی است که باشگاه چلسی به دنبال جذب مویزس کایسیدو می باشد. آبی های لندن در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی، هافبک های زیادی از جمله انگولو کانته، متئو کواچیچ، روبن لوفتوس چیک، میسون مونت و کای هاورتز را از دست داده اند و حالا مائوریسیو پوچتینو می داند که برای رقابت کردن در بالاترین سطح، نیازمند خرید یک هافبک توانا و تخریبی است و به همین دلیل به دنبال جذب مویزس کایسیدو هستند. 

به نقل از سایت گل، آرسنال نیز در ماه ژانویه می خواست تا کایسیدو را جذب کند، اما این انتقال با مخالفت سران برایتون روبرو شد. حالا در مراسم بهترین های فصل برایتون، وقتی از مویزس کایسیدو راجع به آینده اش در این باشگاه پرسیده شد، ستاره اکوادوری اذعان کرد که خواهان ترک این باشگاه است، اما نامی از چلسی نبرد. کایسیدو به عنوان بهترین بازیکن فصل برایتون از نگاه بازیکنان این باشگاه انتخاب شد.

چلسی تاکنون 3 پیشنهاد برای جذب کایسیدو ارائه داده، اما هر 3 پیشنهاد رد شده است. آخرین پیشنهاد آبی های لندن، 80 میلیون پوند ارزش داشت، اما برایتونی ها معتقدند که کایسیدو 100 میلیون پوند می ارزد.

4416