اسطوره اسپانیایی منچستر سیتی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

اسطوره اسپانیایی منچستر سیتی، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی – داوید سیلوا که در طی دوران حضورش در منچستر سیتی، موفق شد تا چندین جام قهرمانی لیگ جزیره را بالای سر ببرد، با انتشار پیامی، خداحافظی خود از فوتبال حرفه‌ای را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره سابق منچستر سیتی، پس از مصدومیت شدید زانو، تصمیم گرفت تا کفش‌های خود را بیاویزد. این ستاره 37 ساله اسپانیایی که پس از جدایی از والنسیا در سال 2010، یک دهه را در تیم من سیتی گذراند، بیش از 400 بازی با پیراهن سیتیزن‌ها به انجام رساند و 4 بار در لیگ جزیره به همراه این تیم به عنوان قهرمانی دست یافت. سیلوا در سال 2020، از سیتی به رئال سوسیداد نقل مکان کرد و قرار بود تا فصل 4 ام حضورش در این تیم اسپانیایی را آغاز کند اما پس از مصدومیت شدیدی که در تمرینات پیش فصل و در ناحیه رباط صلیبی برایش رخ داد، تصمیم گرفت تا به دوران پرافتخار فوتبالی‌اش پایان دهد.

او با انتشار این متن خداحافظی خود از فوتبال را اعلام کرد:" امروز برای من روز ناراحت کننده ای است، روزی که باید با چیزی که کل زندگی‌ام را وقفش کرده‌ام، وداع کنم. امروز، زمان آن است تا با هم تیمی‌هایم که برایم مانند اعضای خانواده‌ام هستند، خداحافظی کنم. دلم بسیار برایتان تنگ می‌شود. والنسیا، ایبار، سلتا ویگو، من سیتی و رئال سوسیداد، ممنونم که باعث شدید آنجا را مانند خانه خود بدانم."

2102