سورپرایز شدن ستاره میلان از خروج مالدینی

سورپرایز شدن ستاره میلان از خروج مالدینی

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل لیائو ستاره پرتغالی میلان فاش کرد که از خروج ساندرو تونالی و پائولو مالدینی شگفت زده شده و انتظار رخ دادن چنین اتفاقاتی را نداشته است.

به گزارش فوتبالی، در ماه گذشته اتفاقات و حواشی زیادی در باشگاه میلان رخ داد. در ابتدا پائولو مالدینی به خاطر مشکلاتی که با هیئت مدیره روسونری داشت، از کارش اخراج شد و در ادامه، ساندرو تونالی با رقم 80 میلیون یورو به نیوکاسل فروخته شد. تونالی یکی از استعدادهای میلان به شمار می رفت و هواداران این تیم به شدت از فروش ستاره خود ناراحت هستند.

لیائو در این باره گفت: "انتظار به فروش رسیدن ساندرو تونالی را نداشتم، اما این تصمیمی بود که باشگاه گرفت. ساندرو همیشه طرفدار میلان بوده و در فتح اسکودتو به ما کمک زیادی کرد. الان برای او آرزوی موفقیت زیادی می کنم و امیدوارم آینده خوبی داشته باشد."

ستاره پرتغالی همچنین در ادامه راجع به اخراج پائولو مالدینی از سمت مدیریتی میلان گفت: "این یک سورپرایز بزرگ برای همه ما بود. من به میلان آمدم، چون مالدینی با من تماس گرفت. او برای من بسیار مهم بود و در داخل و خارج از زمین همیشه به من کمک می کرد. مالدینی اسطوره بزرگ میلان به شمار می رود."

4416