جواب منفی ستاره بارسلونا به هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو

جواب منفی ستاره بارسلونا به هم‌تیمی شدن با کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا پیشنهاد وسوسه انگیز النصر را رد کرد تا شانس هم تیمی شدن با رونالدو را از دست بدهد. 

به گزارش فوتبالی، در این تابستان ستاره های زیادی از فوتبال اروپا راهی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان شده اند و هنوز این روند ادامه دارد. در آخرین اخبار، النصر آماده بود تا عثمان دمبله را با مبلغ 200 میلیون یورو در سال جذب کند، اما این وینگر فرانسوی پاسخ منفی به این باشگاه داد. در واقع النصر می خواست تا از وضعیت قرارداد دمبله در بلوگرانا استفاده کند و با پرداخت تنها 50 میلیون یورو، بند فسخ این بازیکن را بدهد تا ستاره سابق بروسیا دورتموند را به عربستان برود. النصر تاکنون ستاره های بزرگی همچون رونالدو، الکس تلس و مارسلو بروزوویچ را به خدمت گرفته است. 

به نقل از سایت گل، فوت مرکاتو در آخرین گزارش خود اذعان کرد که دمبله این پیشنهاد النصر را رد کرده و هنوز قصد رفتن به خاورمیانه را ندارد. او به تازگی وارد مذاکرات با سران باشگاه بارسلونا بر سر تمدید قراردادش شده است و باید دید که آینده این ستاره بیست و شش ساله و پرحاشیه چگونه رقم خواهد خورد. دمبله در فصل گذشته توانست با کاتالان ها به قهرمانی لالیگا برسد.

4416