توپ پر سعودی‌ها: ماحرز و فیرمینو در خط حمله الاهلی!

توپ پر سعودی‌ها: ماحرز و فیرمینو در خط حمله الاهلی!

پایگاه خبری فوتبالی – منچستر سیتی پیشنهاد تیم الاهلی برای ریاض ماحرز وینگر الجزایری خود را پذیرفته است.

به گزارش فوتبالی، قراردادی به ارزش 45 میلیون پوند در سال به ماحرز پیشنهاد شده است در حالی که وینگر الجزایری منچستر سیتی، اخیرا با گواردیولا صحبت کرده است و از میل خود به ترک باشگاه به مقصد خاورمیانه گفته است. گواردیولا علاقه ای به از دست دادن ماحرز ندارد، اما یکی از سیاست‌های اصلی او همیشه این بوده است که راه را برای خروج هیچ بازیکنی که در تیمش خوشحال نیست نمی‌بندد و در همین راستا به تصمیم گیرندگان باشگاه اطلاع داده است که باید به پیشنهاد الاهلی گوش دهند. 

مبلغی حدود 35 میلیون پوند در حال حاضر بین دو باشگاه به توافق رسیده است و ماحرز قرار است برای شرکت در تست‌های پزشکی الاهلی به عربستان سفر کند و سپس قرارداد جدیدش را به امضا برساند. اگر همه چیز درست پیش برود، این سومین خرید بزرگ الاهلی در این تابستان خواهد بود در حالی که این تیم پیش تر روبرتو فیرمینو را با قراردادی رایگان از لیورپول و بعد تر ادوارد مندی دروازه بان چلسی را به خاورمیانه کشاندند. 

منچستر سیتی پس از این اتفاق، حال به دنبال پیدا کردن جانشین مناسب برای ماحرز می‌گردد که مالکوم، وینگر برزیلی سابق بارسلونا که در حال حاضر در روسیه و در تیم زنیت توپ می‌زند، یکی از محتمل ترین گزینه‌های سیتی برای جانشینی وینگر خود به شمار می‌رود.

2102