خوشحالی شدید هافبک منچستریونایتد پس از گلزنی در بازی دوستانه

خوشحالی شدید هافبک منچستریونایتد پس از گلزنی در بازی دوستانه

پایگاه خبری فوتبالی - دونی فن ده بیک در بازی دوستانه منچستریونایتد و لیون توانست گلزنی کند و با وجود این که این بازی کاملا تشریفاتی بود، طوری خوشحالی کرد که انگار یکی از مهمترین گلهای عمرش را زده است، نکته ای که نشان می دهد که این بازیکن در سالهای اخیر چه فشار سنگینی را تحمل کرده است.

به گزارش فوتبالی، دونی فن ده بیک هافبک هلندی در دقیقه 49 بازی منچستریونایتد و لیون گلزنی کرد. دن گور که او هم از روی نیمکت وارد زمین شده بود، سانتری را انجام داد تا فن ده بیک با ضربه ای تماشایی با پای چپ دروازه حریف را باز کند.  فن ده بیک بعد از گلش با تمام وجود خوشحالی کرد و کاملا مشخص  بود که فشار سنگینی روی او وجود دارد که حس کرده با این گل می تواند از زیر آن خارج شود.

یک کاربر توییتری در این باره نوشت:" این گل برای دونی خیلی مهم بود." دیگری نوشته است :" برایش خیلی خوشحال هستم. امیدوارم که بتواند در منچستریونایتد موفق شود." دیگری نوشته است:"بله، این فقط یک گل در پیش فصل است اما این اولین اتفاق مثبتی است که برای او پس از مدتها رخ داده است. خوشحال هستم که می توانم خوشحالی او را ببینم." دیگری نوشته است :" گل فوق العاده ای بود. کاملا مشخص است که این گل برایش چقدر مهم بوده است. به سختکوشی ادامه بده." دیگری هم نوشته است :" می دانم که یک بازی دوستانه بود اما خوشحالم که دنی دوباره به زمین برگشت و گل زد."

این بازیکن هلندی فصل گذشته فقط ده بازی داشت و در ماه ژانویه مقابل بورنموث با مصدومیت مواجه شد.

4125