مهاجم بارسلونا گزینه جانشینی محرز در منچسترسیتی

مهاجم بارسلونا گزینه جانشینی محرز در منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - شایعات حاکی از آن است که اگر ریاض محرز از منچسترسیتی جدا شود، ممکن است که باشگاه انگلیسی به سراغ جذب رافینیا، وینگر بارسلونا برود.

به گزارش فوتبالی، محرز با پیشنهادی جدی از جانب باشگاه های عربستانی مواجه شده و الاهلی سخت در تلاش است تا نظر این وینگر الجزایری را جلب کند.  این در حالیست که بارسلونا در تلاش است تا با فروش برخی بازیکنانش، درآمدزایی کند و از بحران خارج شود و به همین خاطر درها را به روی فروش رافینیا باز کرده اند.

رافینیا تجربه حضور در لیدز را داشته است که در دو فصل حضور در تیم انگلیسی در 65 بازی 17 گل و دوازده پاس گل داشته است. سایت فرانسوی فوت مرکاتو مدعی شده است که بگیریستین مدیر ورزشی منچسترسیتی با همتای خود در بارسلونا یعنی دکو تماس گرفتپه و  جویای شرایط رافینیا شده است. در حقیقت دکو سالها ایجنت رافینیا بوده و رابطه بسیار خوبی با این بازیکن برزیلی دارد. 

رافینیا در ماه های اخیر تمایلی به ترک بارسلونا نشان نداده است اما پیشنهاد تیمی نظیر منچسترسیتی می تواند شرایط ر اعوض کند. سیتی در این تابستان کاپیتان خود یعنی ایلکای گوندوغان را به صورت رایگان از دست داده و کایل واکر، برناردو سیلوا و محرز در مسیر جدایی از این تیم قرار دارند.

4125