رونمایی بایرن مونیخ از مدیر ورزشی جدیدش؛ کاشف هالند و آدیمی

رونمایی بایرن مونیخ از مدیر ورزشی جدیدش؛ کاشف هالند و آدیمی

پایگاه خبری فوتبالی - بایرن مونیخ رسما کریستوف فروند را به عنوان مدیر ورزشی جدید خود معرفی کرد که کار وی از روز اول سپتامبر 2023 آغاز خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فروند، 46 ساله و اهل اتریش است که از سالزبورگ راهی تیم آلمانی خواهد شد. او در تیم اتریشی نیز همین سمت را داشته است. یان کریستین دریسن مدیر اجرایی بایرن مونیخ در این باره گفت :" خوشحال هستیم که توانستیم چنین مدیر ورزشی باتجربه و موفقی همچون کریستوف فروند را به بایرن مونیخ بیاوریم. اطمینان داریم که او شخص مناسبی برای تقویت این سمت در تیم در آینده است که با توماس توخل در کادر فنی و مارکو نپه در سمت مدیر فنی همکاری خواهد کرد. کریستوف فروند در لایپزیش عملکرد فوق العاده ای داشته است و همچنان در پنجره نقل و انتقالات کنونی در همین باشگاه فعالیت خواهد کرد  و بعد از آن در ماه سپتامبر به باشگاه ما ملحق می شود. دوست دارم تا از این فرصت استفاده کنم تا از استفان ریتیر به خاطر گفتگوهای سازنده ای که داشتیم، تشکر کنم."

کریستوف فروند در سالزبورگ متولد شده که تجربه بازی در تیم سالزبورگ را داشته است و در سال 2006 نیز سرمربی این تیم بوده است. او در زمستان 2006 به سمت  هماهنگ کننده ورزشی رسید و در فصل 16-2015  جانشین رالف رانگنیک در سمت مدیر ورزشی ردبول سالزبورگ شد. سالزبورگ در این مدت ستارگان سرشناسی را به دنیای فوتبال معرفی کرده است و از سال 2020 به بعد همواره به مرحله گروهی چمپیونزلیگ راه یافته است. 

فروند در سالهای اخیر بازیکنانی نظیر کریم آدیمی، دومینیک سوبوسلای و مهمتر از همه ارلینگ هالند را به سالزبورگ برده است و به نظر می رسد که بایرن مونیخ روی او حساب ویژه ای باز کرده است. 

4125