خلیل‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: تراکتور مدعی جدی در لیگ جدید است/ امیدوارم در جام جهانی هم قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی باشد

خلیل‌زاده در گفت و گو با فوتبالی: تراکتور مدعی جدی در لیگ جدید است/ امیدوارم در جام جهانی هم قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی باشد

پایگاه خبری فوتبالی – مدافع سرشناس و ملی‌پوش تراکتور درباره انتخاب این تیم توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور با جذب شجاع خلیل‌زاده یکی از بمب‌های نقل و انتقالات تابستانی را منفجر کرد و بازیکنی را به تبریز برد که شایعاتی درباره احتمال بازگشتش به پرسپولیس مطرح شده بود.

گفت و گوی خبرنگار فوتبالی با شجاع از همین مورد شروع شد. اینکه او چرا تراکتور را انتخاب کرده است.

خلیل‌زاده می‌گوید:" از تمام تیم‌های بالای جدول پیشنهاد داشتم. خودم دوست داشتم در تراکتور بازی کنم. این تیم همیشه قوی بوده است. قبلا هم در تراکتور بودم و خاطرات خوبی از این تیم و هواداران خوبش دارم. امیدوارم امسال بتوانیم با نتایج خوبی که می‌گیریم، محبت هواداران را جبران کنیم."

شاید برای خیلی‌ها این سوال مطرح شود که چرا شجاع، لیگ ستارگان قطر را به مقصد لیگ برتر ترک کرد؟ پاسخ او را بخوانید:" الاهلی تیم ضعیفی بود و آنچه می‌خواستم نمی‌شد. دوست داشتم به ایران برگردم و در لیگ خودمان بازی کنم. همچنین حضور در اردوی تیم ملی و بازی در جام ملت‌ها هم هدف مهمی است که آن را دنبال می‌کنم."

شجاع در حالی تراکتور را به عنوان تیم جدیدش انتخاب کرده که زوج او در الاهلی و تیم ملی یعنی محمدحسین کنعانی‌زادگان تصمیم گرفت به پرسپولیس برگردد. نظر مدافع تراکتور را درباره این انتقال پرسیدیم:" حسین کنعانی‌زادگان بهترین دوست من است. برای او در پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم امسال بتواند به اهدافی که دارد برسد."

خلیل‌زاده که از خریدهای تابستانی تیمش راضی به نظر می‌رسد، امید زیادی به موفقیت تراکتور با پاکو خمز دارد. نظر او درباره سرمربی اسپانیایی‌اش را بخوانید:" او از هر نظر مربی خوبی است. یکی از بهترین مربی‌های فوتبال اروپا بوده که حالا به دنبال ماجراجویی در فوتبال ایران است. همه بر این باور هستند که اگر خمز سال گذشته زودتر روی نیمکت تراکتور می‌نشست، این تیم رتبه بهتری کسب می‌کرد. امسال او تجربه بیشتر و شناخت بهتری از فوتبال ایران دارد. به همین خاطر تراکتور یک مدعی جدی در لیگ جدید خواهد بود.

سوال آخر خبرنگار فوتبالی از مدافع ملی‌پوش تراکتور درباره امیر قلعه‌نویی است. سرمربی تیم ملی که به گفته رییس فدراسیون فوتبال اگرچه قراردادش تا جام جهانی اعتبار دارد اما باید تیم ملی را به مرحله نیمه نهایی جام ملتهای آسیا برساند.

طبیعتا، شجاع امیدوار به موفقیت تیم ملی با سرمربی ایرانی‌اش است:" امیر قلعه‌نویی مربی شناخته شده‌ای در فوتبال ایران است. حق او بود که روی نیمکت تیم ملی بنشیند. تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم به تیم ملی کمک کنم.  امیدوارم در جام جهانی هم قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی باشد و بهترین نتایج را بگیریم."

گفت و گو از مریم صمدی