عکس؛ گلزنی دی ماریا برای بنفیکا پس از 13 سال

عکس؛ گلزنی دی ماریا برای بنفیکا پس از 13 سال

پایگاه خبری فوتبالی - روز گذشته بنفیکا در یک بازی دوستانه به مصاف تیم بازل سوییس رفت و موفق شد در این بازی با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

به گزارش فوتبالی مهم ترین نکته این بازی گلزنی آنخل دی ماریا بود. ستاره آرژانتینی که در این تابستان راهی بنفیکا شده است، موفق شد برای تیم جدیدش گلزنی کند. دی ماریا به خوبی با باشگاه بنفیکا آشنایی دارد چرا که قبلا در آن جا بازی کرده است.

آنخل دی ماریا بین سال های 2007 تا 2010 در بنفیکا بازی کرده است و این تیم پرتغالی اولین تیم او در اروپا بوده است. دی ماریا در سال 2010 و پس از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی راهی رئال مادرید شد و پیشرفت چشمگیری در دوران حرفه ای خود داشت.

در بازی دوستانه بنفیکا و بازل که دیروز برگزار شد، دی ماریا موفق شد گل اول تیمش را در دقیقه 24 به ثمر برساند. گل های دیگر بنفیکا را گونچالو راموس در دقیقه 29 و ژوراسک در دقیقه 41 به ثمر رساندند. بنفیکا در این بازی میهمان بود.

دی ماریا پس از 13 سال دوباره برای بنفیکا گلزنی کرد چرا که او آخرین گل خود را برای این تیم پرتغالی در فصل 2009/10 و در سال 2010 که آخرین سال حضورش در بنفیکا بود به ثمر رسانده بود.

1471