یوونتوس به دنبال خرید قرضی هافبک بارسلونا

یوونتوس به دنبال خرید قرضی هافبک بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود این که به نظر می رسید که بارسلونا به طور قطعی می خواهد فرانک کسیه را برای فصل جدید نگه دارد، اما هنوز هم پیشنهاد هایی از سوی باشگاه های مختلف برای این بازیکن ساحل عاجی می آید.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس با ماسیملیانو آلگری در این تابستان به دنبال تقویت خود است تا در فصل جدید دوباره بتواند برای قهرمانی در رقابت های سری آ ایتالیا تلاش کند و شکوه گذشته خود را بازگرداند. یکی از گزینه هایی که یووه در نظر گرفته است، فرانک کسیه از بارسلونا است.

به گفته جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس یک پیشنهاد خرید قرضی برای بارسلونا ارسال کرده است و آن ها می خواهند کسیه را به طور قرضی به خدمت بگیرند. بارسلونا در حال حاضر با مشکل روبرو است و اگر قصدی برای فروش بازیکن داشته باشد ترجیح می دهد که آن بازیکن را به طور دائمی به فروش برساند نه به طور قرضی. در حقیقت بعید به نظر می رسد که بارسا با چنین پیشنهادی موافقت کند.

باید دید که در نهایت تصمیم فرانک کسیه به چه شکل است. او فصل گذشته در بارسلونا عملکرد خوبی از خودش نشان داد و در ال کلاسیکوی برگشت لالیگا در ورزشگاه نیوکمپ گل برتری بارسلونا مقابل رئال مادرید را در پیروزی دو بر یک به ثمر رساند.

1470