عکس؛ مسی و سه باشگاهی که در آن‌ها حضور داشته است

عکس؛ مسی و سه باشگاهی که در آن‌ها حضور داشته است

پایگاه خبری فوتبالی - شبب گذشته باشگاه اینترمیامی با انتشار یک ویدیو به طور رسمی جذب لیونل مسی را اعلام کرد و به این ترتیب ستاره آرژانتینی از این به بعد بازیکن اینترمیامی به حساب می آید.

به گزارش فوتبالی، اینترمیامی سومین تیم باشگاهی دوران حرفه ای لیونل مسی است. مسی پیش از این حضور در بارسلونا و پاری سن ژرمن را تجربه کرده است و اکنون در 36 سالگی تصمیم گرفته است که فوتبال اروپا را ترک کند و راهی فوتبال آمریکا و تیم اینترمیامی شده است.

لیونل مسی از سال 2004 وارد تیم اصلی بارسلونا شد. مسی در بارسلونا به تمام افتخارات ممکن رسیده است. در حقیقت مسی در بارسلونا مطرح شد و سال های زیادی در این باشگاه بود. در نهایت در سال 2021 بود که لیونل مسی پس از این که قراردادش با بارسلونا به پایان رسید، دیگر قرارداد جدیدی با این باشگاه به امضا نرساند و به طور رایگان و به عنوان بازیکن آزاد، بارسلونا را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد.

مسی پس از دو فصل حضور در پی اس جی این تیم را هم به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد. دوران حضور مسی در پی اس جی چندان برای او خوشایند نبود و صرفا قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین، خاطره خوب مسی در این سال ها بود.

1470