سوال روز/ شمس‌آذر و پیکان بهترند یا پی‌اس‌جی و اینتر؟

سوال روز/ شمس‌آذر و پیکان بهترند یا پی‌اس‌جی و اینتر؟

پایگاه خبری فوتبالی- دوران آماده‌سازی تیم‌های حاضر در لیگ برتر شروع شده و تیم‌ها به شکلی کج دار و مریز، کارشان را پیش می‌برند. 

به گزارش فوتبالی، سپاهان و تراکتور که ترکیه اردو زده‌اند. سپاهان در ترکیه با تیم‌های سوکلیا مولداوی، جی کی آکادمی غنا، الکویت کوی ابها عربستان بازی کرد.

 تراکتور هم در این اردو با تیم‌های اورنبورگ روسیه، آدانا دمیر اسپور و سوکلیا مولداوی بازی کرد. پرسپولیس هم قصد داشت به ترکیه برود و اردو بزند اما موفق نشد و در همین تهران فعلا با شمس آذر قزوین بازی کرد.

 استقلال هم که مشکلات ابتدایی‌اش را حل نکرده و فعلا فقط یک بازی دوستانه با پیکان برگزار کرده است. اما رقبای عربستانی فوتبال ایران، در لیگ قهرمانان آسیا نه تنها بحث جذب بازیکنان خارجی، خیلی جلوتر هستند بلکه در آماده‌سازی و بازی‌های تدارکاتی بسیار متفاوت عمل می‌کنند.

 فقط کافی است به برنامه بازی‌های دوستانه النصر عربستان نگاه کنیم. النصر که دیروز با تیم فارنسی پرتغال بازی کرد، تا قبل از شروع فصل جدید لیگ حرفه‌ای عربستان 4 بازی تدارکاتی با 4 تیم مطرح اروپایی برگزار خواهد داد. این تیم روز 26 مرداد با سلتاویگوی اسپانیا روبرو می‌شود. 3 روز بعد از آن روبروی بنفیکا (قهرمان لیگ پرتغال) قرار می‌گیرد.

روز سوم مرداد با پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کند و در آخرین بازی پیش از شروع فصل جدید، با اینتر روبرو خواهد شد.

 با این سطح تفاوت در اردوی پیش فصل و بازی‌های تدارکاتی قطعا النصر عربستان و سایر تیم‌های عربستانی با آمادگی بسیار زیادی وارد مسابقات داخلی و لیگ قهرمانان آسیا خواهند شد و مثل سال‌های اخیر شانس‌های اصلی قهرمانی آسیا خواهند بود.

1359