محمدی سومین خرید سپاهان از تبریز

محمدی سومین خرید سپاهان از تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع فصل گذشته تراکتور، دوباره فوتبالش را در اصفهان پیگیری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، هادی محمدی مدافع ۳۲ ساله و فصول اخیر تراکتور که علاوه بر پوشیدن پیراهن تی‌تی‌ها سابقه بازی در تیم‌هایی چون داماش و ذوب آهن را در کارنامه دارد و با ذوب آهن و تراکتور قهرمان جام حذفی شده، با انعقاد قراردادی ۲ ساله سپاهانی شد تا به ششمین خرید تابستانی این تیم بدل شود و بعد از احسان پهلوان و کاوه رضایی به سومین بازیکن جذب شده طلایی‌پوشان در بازار نقل‌وانتقالاتی امسال بدل شود که سابقه حضور در دیگر تیم اصفهانی یعنی ذوب‌آهن را داشته است.

محمدی هم‌اکنون با انجام ۲۱۰ مسابقه در لیگ برتر از با ثبات‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌آید و امیدوار است در سپاهان این آمار را افزایش دهد.  نکته جالب اینکه بعد از رضا اسدی و کاوه رضایی، هادی محمدی سومین بازیکنی است که از تراکتور راهی سپاهان شده است.

گرچه مدیران سپاهان در وهله اول به دنبال جذب سامان فلاح بودند اما با عدم توافق در مذاکرات با مدیران پیکان قید این مدافع جوان را زدند تا شماره ۴ فصل گذشته تی‌تی‌ها را به اصفهان ببرند. حضور محمدی در اردوگاه زردپوشان سبب شده تا عمق اسکواد این تیم اصفهانی در دفاع میانی با حضور نفراتی چون محمد دانشگر، سیاوش یزدانی و نیلسون جونیور به چهار نفر برسد . 

۹٠۹۸