پورحمیدی در جستجوی اولین کلین‌شیت با تراکتور!

پورحمیدی در جستجوی اولین کلین‌شیت با تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - حسین‌ پورحمیدی روزهای پراشتباهی را در دو بازی دوستانه تراکتور پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم اراک پس از عملکرد درخشانی که داشت درنهایت مدیران تراکتور را قانع کرد تا وی‌ را به تبریز بازگردانند. تصمیمی که با عدم تمدید قرارداد محمدرضا اخباری، کاپیتان تی‌تی‌ها هم همراه شد تا پورحمیدی نفر شماره یک قفس توری تراکتور برای فصل آتی باشد.

با این حال پورحمیدی، به نظر هنوز در تراکتور جا نیفتاده و انتشار گل‌های خورده این تیم در دو بازی دوستانه مقابل اورنبورگ روسیه و آدانا دمیر اسپور ترکیه باعث ایجاد نگرانی‌های زیادی بین پرشورها شده است.

سنگربان ۲۵ ساله که مقابل اورنبورگ دو بار با بازی پای اشتباه خود دو گل به تیم روسی تقدیم کرد، در بازی با تیم ترکیه‌ای هم چنین اشتباهی را تکرار کرد. پورحمیدی پاس رو به عقب هم‌تیمی خود را با پاسی اشتباه به مهاجم آدانا سپرد تا این تیم به راحتی در موقعیت گل قرار گرفته و دروازه تراکتور را باز کند.

سنگربان خوزستانی که فصل گذشته رقابت تنگاتنگی با علیرضا بیرانوند در تعداد کلین‌شیت داشت و با یک کلین‌شیت کمتر بعد از دروازه‌بان تیم ملی قرار گرفت، در دو بازی دوستانه خود با تراکتور موفق به بسته‌ نگه داشتن دروازه خود نشده و باید سعی کند تا هر چه سریع‌تر خود را در تیم جدید وفق دهد.

1997