کاپیتان سابق منچستر یونایتد به اورتون پیوست

کاپیتان سابق منچستر یونایتد به اورتون پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – اشلی یانگ با قراردادی یک ساله به اورتون پیوست.

به گزارش فوتبالی، این وینگر 38 ساله کهنه کار که چند سالی است به مدافع کناری تبدیل شده است، به اولین خرید تافی‌ها در تابستان امسال تبدیل شد. یانگ قراردادی یک ساله را با اورتون به امضا رساند تا با شان دایچ کار کند که پیشتر کاپیتان تیم او در واتفورد بود.

ستاره انگلیسی و کاپیتان سابق منچستر یونایتد درباره این انتقال گفت:" سرمربی نقش مهمی در انتقال من به اینجا داشت. من او را می‌شناسم و می‌دانم شوق و خواسته او چه شکلی است. صداقت او، میلش به سخت کوشی و عطشش برای این بازی بی نظیر است. می‌دانم که اوضاع برای اورتون در چند فصل گذشته خیلی خوب پیش نرفته است اما جاه طلبی‌های سرمربی، صحبت با او و شنیدن اینکه او چه چیزی برای تغییر شرایط باشگاه می‌خواهد، نکته خیلی مهمی برای تصمیم من در آمدن به اینجا بود. نکته بعدی بزرگی باشگاه اورتون است. اورتون باشگاه بسیار بزرگی است و طرفدارانش یکی از بهترین‌ها هستند. اینکه آن‌ها پشتم باشند برایم فرصتی عالی است. از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم و الان فقط می‌خواهم کارم در اینجا را شروع کنم."

یانگ قبل از بازگشت دوباره به استون ویلا در سال 2021 با اینتر در سری‌ آ به قهرمانی رسید و حالا می‌تواند به اورتون کمک کند تا شرایط بد چند فصل اخیر خود را تغییر دهد و دوباره به نیمه بالایی جدول بازگردد.

2102