اعتمادبه‌نفس جالب دروازه بان فولاد؛ در ایران مثل رونالدو هستم!

اعتمادبه‌نفس جالب دروازه بان فولاد؛ در ایران مثل رونالدو هستم!

پایگاه خبری فوتبالی  دروازه‌بان اتریشی فولاد می‌گوید محبوبیت ویژه‌ای در ایران دارد که باعث شده خودش را با رونالدو مقایسه کند.

به گزارش فوتبالی، سه فصل پیش بود که محرم نویدکیا برای چهارچوب دروازه تیمش به سراغ دروازه‌بان اتریشی رفت. کریستوفر کنت در سپاهان تقریبا نیم‌فصل را فیکس بازی کرد اما عملکرد نچندان مطمئن او باعث شد تا رشید مظاهری جانشین او شود. کنت در نیم‌فصل دوم روی نیمکت سپاهان نشست و در پایان فصل، شاگرد نکونام در فولاد شد.

قصه در فولاد اما برای دروازه‌بان اتریشی متفاوت رقم خورد. او در لیگ برتر با ثبت 14 کلین‌شیت در کنار پیام نیازمند، در جایگاه سوم جدول کلین‌شیت‌ها ایستاد. اوج درخشش کنت در مرحله حذفی رقم خورد که نمایشی قابل توجه برابر دو رقیب عربستانی داشت.

کنت که از همان ابتدای حضورش در لیگ برتر با خانواده خود به ایران آماده، به رفت‌وآمد میان مردم و فضاهای عمومی علاقه دارد. در واقع او برعکس بیشتر خارجی‌هایی که به ایران آمدند، صرفا رفت‌وآمد میان خانه تا محل تمرین را انتخاب نکرده است.

در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که کنت با رسانه اتریشی داشته، صحبت‌های جالبی درباره محبوبیتش در ایران انجام داده است. او در این خصوص گفته: " من اینجا یک سوپراستار هستم. من قبلاً به رونالدو فکر می‌کردم. اینکه شما را بشناسند، عکس بگیرند و امضا بدهی، خیلی خوب است. اما اگر خودتان آن را تجربه کنید، این اتفاق می‌افتد. هرچه زمان می‌گذرد خسته کننده است. ابتدا عالی بود، همه می‌خواهند سلفی بگیرند. حالا باید اعتراف کنم که کمی آزاردهنده است. حالا بازیکنان اروپا را خیلی بیشتر درک می‌کنم وقتی در برابر سلفی گرفتن می‌گویند "نه" یا وقتی که از یک خبرنگار عصبانی می‌شوند."

2509