گذر از تونل وحشت؛ پاکو با چالش آغاز می‌کند!

گذر از تونل وحشت؛ پاکو با چالش آغاز می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی – تراکتور در ابتدای فصل سه بازی بسیار سنگین و فوق حساس را تجربه خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تی‌تی‌ها در اولین بازی فصل جدید باید راهی اصفهان شوند تا لیگ را مقابل سپاهان آغاز کنند. این درحالی است که بازی فصل گذشته دو تیم که اواخر لیگ در تبریز برگزار شد، حواشی بسیاری داشت و برخی طرفداران دوآتشه سپاهانی معتقدند تی‌تی‌ها با ناجوانمردی و انداختن لیزر نتیجه بازی را به نفع خود کرده و دست طلایی‌پوشان را از قهرمانی کوتاه کردند.

این مسابقه که اولین بازی فصل هر دو تیم خواهد بود، احتمالا تحت تاثیر اتفاقات بازی گذشته برگزار شود و باید دید در روزی که احتمالا ورزشگاه نقش جهان جمعیت زیادی را به خود خواهد دید، طرفداران سپاهان چه برخوردی با تراکتوری‌ها که معمولا روابط حسنه‌ای میان آن‌ها حاکم بوده خواهند داشت؟

اما دومین بازی سخت پاکو خمز درست بعد بازی سخت اصفهان خواهد بود. جایی که تی‌تی‌ها باید در تبریز از پرسپولیس میزبانی کنند. بازی دو تیم در فصل گذشته به صورت رفت و برگشت با حکم کمیته انضباطی بدون حضور تماشاگر برگزار شد و پرشورها باید اولین بازی فصل جدید را مقابل رقیب دیرینه برگزار کنند. مسابقه‌ای که با توجه به حضور پرشمار پرسپولیسی‌های سابق در تراکتور قطعا جالب توجه خواهد بود.

سومین مسابقه سخت تی‌تی‌ها پس از دو بازی لیگ برتر احتمالا بازی پلی‌آف آسیایی باشد. جایی که تراکتور باید به مصاف برنده دیدار الشارجه امارت و باشوندارا کینگز بنگلادش برود و برای حضور در مرحله گروهی باید از این مسابقه با برد خارج شود.

اتفاقاتی که باعث خواهد شد تا روزهای پرهیجان و البته پراسترسی در انتظار پاکو خمز و بازیکنانش باشد و باید دید مرد اسپانیایی خواهد توانست از این تونل وحشت به سلامت عبور کند یا نه؟

1997