یوونتوس جانشین ولاهوویچ را انتخاب کرد

یوونتوس جانشین ولاهوویچ را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سویا در حالی از امروز تمریناتش را آغاز کرد که آینده برخی از ستارگان این تیم مشخص نیست که یکی از این نفرات هم یوسف النصیری مهاجم مراکشی است.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در حال حاضر به طور جدی شرایط خرید یوسف النصیری را دنبال می کند. در حقیقت بازیکن مراکشی در بخش دوم فصل گذشته خوش درخشید و باشگاه ایتالیایی در نظر دارد که در صورت جدایی دوشان ولاهوویچ، او را به ترکیبش اضافه کند. در واقع یووه به درآمدزایی از فروش ولاهوویچ در این تابستان فکر می کند و حتی به جایگزین های احتمالی این مهاجم صربستانی نیز فکر کرده است.

گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که یووه امیدوار است که النصیری را با مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو به خدمت بگیرد. البته سویا برای فروش این مهاجم بیش از 40 میلیون یورو خواسته است. در حال حاضر سویا به فروش برخی بازیکنانش نیاز دارد تا از پول ان برای خرید چهره های جدید استفاده کند.

النصیری در بخش دوم فصل گذشته در سویا خوش درخشید. وستهام یکی دیگر از تیم هایی است که در ماه های اخیر شرایط خرید این مهاجم را دنبال کرده است. ولاهوویچ مشتریان زیادی از انگلیس دارد و اگر از یووه جدا شود، تورینی ها به فکر خرید یک جایگزین مطمئن برای او خواهند بود.

4125