رسمی/ هافبک آرسنال شاگرد ژابی آلونسو در بایرلورکوزن شد

رسمی/ هافبک آرسنال شاگرد ژابی آلونسو در بایرلورکوزن شد

پایگاه خبری فوتبالی - گرانیت ژاکا هافبک 30 ساله آرسنال با قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو به بایرلورکوزن پیوست تا زیر نظر ژابی آلونسو بازی کند.

به گزارش فوتبالی، ژاکا 30 ساله در سال 2016 با مبلغ 40 میلیون پوند از بروسیا مونشن گلادباخ به آرسنال پیوست و فصل گذشته شاید بهترین فصل دوران بازیگری‌اش در لندن به شما می رفت. او توانست در پست هافبک وسط، آمار 7 گل و 7 پاس گل را به ثبت برساند تا شاگردان میکل آرتتا نایب قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.

لورکوزن و آلونسو از مدت‎‌ها پیش به دنبال جذب ژاکا بودند و حتی ماه پیش نیز پیشنهادی به ارزش 13 میلیون یورو ارسال کردند که زیاد به مذاق سران آرسنال خوش نیامد و باعث شد تا معامله عقب بیافتد، اما پنج شنبه بایرلورکوزن به صورت رسمی، خبر انتقال گرانیت ژاکا را تایید کرد. 

میکل آرتتا درباره گرانیت ژاکا گفت: "ما با یک بازیکن باکیفیت و باتجربه و شخصی که همه ما عاشقش هستیم، خداحافظی می کنیم. یک ماجراجویی باورنکردنی برای او بوده است و او کاملاً همه چیز را برای این باشگاه داده است. تاثیری که گرانیت روی هم تیمی هایش در زمین و هم تیمی‌هایش در باشگاه داشته است، به شما خواهد گفت که او چقدر محبوب است. ما نمی توانیم به اندازه کافی از گرانیت تشکر کنیم. برای گرانیت و خانواده‌اش آرزوی موفقیت در قدم بعدی زندگی‌شان داریم."

4416