فنرباغچه جانشین «مسی ترکیه‌ای» را انتخاب کرد

فنرباغچه جانشین «مسی ترکیه‌ای» را انتخاب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر جواهر آینده دار فوتبال ترکیه ملقب به "مسی ترکیه ای" در یک قدمی پیوستن به رئال مادرید یا بارسلونا قرار دارد که در ساعات اخیر به نظر می رسد که شانس انتقالش به تیم مادریدی خیلی بیشتر شده است.

به گزارش فوتبالی، فنرباغچه از فروش آردا چیزی حدود 20 میلیون یورو درآمدزایی می کند که آنها در نظر دارند که از پول فروش گولر استفاده کنند و یکی از جواهرات یوونتوس را به خدمت بگیرند: کنان ایلدیز.

ایلدیز 18 ساله سال گذشته با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ به صورت رایگان راهی یووه شد که عملکرد خوبی را در تیم رزروهای یووه با 11 گل و هفت پاس گل در 29 بازی داشت که در شش حضور در چمپیونزلیگ جوانان توانست سه گل به ثمر برسد.  کنان البته از این که به اندازه کافی مورد توجه تیم بزرگسالان یووه قرار نگرفته، راضی نیست و به جدایی فکر می کند. فنرباغچه می خواهد از فرصت استفاده کند و این ستاره ترکیه ای را به خدمت بگیرد. بشیکتاش دیگر تیم فوتبال ترکیه ایست که شرایط ایلدیز را دنبال می کند. 

یکی از گزینه های یووه این است که کنان را قرض بدهند تا همچنان در آینده رویش حساب کنند چرا که نمی خواهند چنین جواهری را به سادگی از دست بدهند. 

4125