گالاتاسرای به دنبال خرید دو بازیکن ناراضی منچستریونایتد

گالاتاسرای به دنبال خرید دو بازیکن ناراضی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - الکس تیس و آنتونی الانگا از منچستریونایتد مورد توجه گالاتاسرای قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی، یونایتد چهارشنبه انتقال میسون مونت از چلسی با مبلغ 5+55 میلیون پوند را نهایی کرد و بدین ترتیب آنها توانستند که به یک یاز مهمترین اهداف خود در نقل و انتقالات تابستانی دست پیدا کنند. بازیکن 24 ساله قراردادی پنج ساله را با یونایتد به امضا رساند که البته قراردادش قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را دارد.  مونت اولین خرید تابستانی یونایتد است که تن هاگ در تلاش است تا یک دروازه بان و یک مهاجم نیز به خدمت بگیرد.

البته شیاطین سرخ برای جبران هزینه هایشان به دنبال فروش برخی بازیکنان مازاد هستند. فرد توجه فولام را جلب کرده است و دین هندرسون نیز با ناتینگام فارست گفتگو کرده است. حالا رسانه های ترکیه ای گزارش داده اند که گالاتاسرای به دنبال جذب دو بازیکن مازاد منچستریونایتد است : آنتونی الانگا در پست وینگر و الکس تیس در پست دفاع کناری.

تیس که بین سالهای 2014 تا 2016 در گالاتاسرای بازی کرده، پس از دورانی ناموفق و سه ساله در یونایتد می تواند دوباره به فوتبال ترکیه برگردد. این بازیکن برزیلی یک سال دیگر با یونایتد قرارداد دارد اما می داند که شانسی برای بازی در تیم تن هاگ ندارد و چاره ای جز جدایی ندارد.

4125