چوب حراج یوونتوس به ستارگانش؛ بونوچی، ولاهوویچ و شزنی در لیست فروش

چوب حراج یوونتوس به ستارگانش؛ بونوچی، ولاهوویچ و شزنی در لیست فروش

پایگاه خبری فوتبالی - یوونتوس جدید با مدیریت ورزشی کریستیانو جیونتولی هدف مشخصی دارد: فروش بازیکنان برای خروج از بحران مالی.

به گزارش فوتبالی، بیانکونری ها هیچ بازیکنی را غیرقابل فروش نمی دانند و به دنبال جوان سازی ترکیبشان هستند و می خواهند تا جایی که امکانش را دارند، ترکیبشان را تقویت کنند. آلگری توانست تمدید قرارداد ربیو و میلیک را قطعی کند و جذب تیموتی وه آ از لیل هم با دوازده میلیون یورو قطعی شد. بازیکن آمریکایی قرار است که به جایگزین کوادرادو تبدیل شود که به صورت رایگان جدا شد و اولین "قربانی" دوران جدید بود.

مک کنی ، آرتور و زکریا نیز با اتمام قراردادهای قرضی خود به تیم برمی گردند اما هر سه در لیست فروش هستند و یووه امیدوار است که از رفتن آنها 50 میلیون یورو درآمدزایی کند. البته دستمزد بالای انها پیدا کردن مشتری را مشکل می کند چرا که به طور مثال بازیکن برزیلی سالی شش میلیون یورو دستمزد می گیرد.

یووه درها را به روی فروش دیگر ستارگان قدیمی خود نظیر شزنی، بونوچی (هر دو 6.5 میلیون یورو دستمزد می گیرند و یک سال دیگر قرارداد دارند)، الکس ساندرو بازگذاشته است و منتظر دریافت پیشنهادها برای روگانی هستند. ولاهوویچ نیز پیشنهادهای پرشماری از چلسی، یونایتد، بایرن و تیم های دیگر دارد و کیه زا نیز با تماس از جانب نیوکاسل و لیورپول مواجه شده است.

4125