هافبک آرسنال با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

هافبک آرسنال با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب هافبک دفاعی بوده است و مارسلو بروزوویچ از اینتر گزینه اول آن ها در این مسیر بوده است اما مشکلاتی در این راه وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که به نظر می رسید که النصر به راحتی بتواند بروزوویچ را به خدمت بگیرد، اما مشکلاتی به وجود آمد. این هافبک اهل کشور کرواسی به راحتی اروپا را ترک نمی کند و از سوی دیگر با پیشنهاد باشگاه بارسلونا روبرو شده است. همین اتفاقات موجب شده اند تا باشگاه النصر یک بازیکن دیگر را زیر نظر بگیرد تا در صورت نیامدن مارسلو بروزوویچ به سراغ او برود.

به گفته CBS Sports، باشگاه النصر در حال حاضر توماس پارتی از تیم آرسنال را زیر گرفته است. در حالی که گفته می شد پارتی راهی یوونتوس خواهد شد اما این انتقال هنوز نهایی نشده است و ممکن است که پارتی سر از فوتبال عربستان و تیم النصر در بیاورد و به این ترتیب با کریستیانو رونالدو هم‌تیمی شود.

توماس پارتی که اهل کشور غنا است در حال حاضر 30 سال دارد و از سال 2020 در جمع توپچی های لندنی حضور دارد. باید دید که در نهایت النصر از میان هافبک آرسنال و هافبک اینتر موفق به جذب کدام یک می شود.

1470